søndag den 30. oktober 2011

Fra halalhippie til realist

Dan Ritto flyttede til Gellerupparken med den opfattelse, at Islam er en religion som alle andre. Han blev dog klogere - læs dette interview i BT:

- Jeg vidste ikke noget om islam overhovedet, men jeg var sådan en, som folk satte sig hen til i Bazar Vest. Lidt efter lidt forstod jeg gennem samtalerne, at muslimer ikke vil være i et samfund, hvor loven er lige for alle, og hvor der ikke er forskel på at være muslim og ikke muslim. Først troede jeg, at det var en joke. Men lige så stille forstod jeg, at de virkelig mente det, fortæller Dan Ritto.

Få måneder efter at nogen kastede sten efter ham, blusser uroligheder op i Gellerupparken.

En gruppe unge hærger området, sætter ild til biler og bygninger og er i nærmest konstant karambolage med politiet. Her gør Dan Ritto en opdagelse, der for alvor sætter hans pro-integrationsopfattelse i perspektiv.

- Jeg fandt ud af, at forældrene til ballademagerne sad sammen med imamerne oppe i Gellerupparkens beboerhus. Når imamerne sagde i medierne, at nu ville de unge nok snart gå amok, så gjorde de unge det sjovt nok.

- Når imamerne sagde, de ville falde til ro, skete det sjovt nok også. De sad simpelthen der og styrede løbet. Så er det altså meget svært for politiet at arbejde imod det, siger han. (...)

- Jeg var ude at sætte spørgsmålstegn lige pludselig. Og så begyndte der jo at ske ting, og jeg fattede det bare ikke. Så var det, jeg læste Koranen. Og jeg drog den konklusion, at Osama bin Laden jo havde ret. Han gjorde præcis det, som Muhammed sagde, han skulle gøre. Førte krig mod de vantro. Konverter eller bliv slået ihjel.

Dan Ritto ser længe frem for sig.

- Men jeg tænkte jo, at det ikke kom Danmark ved. Det sker ikke herhjemme. Men det gør det. Omkring en tredjedel af Gellerupparkens befolkning går ind for det. At tro står over lov.

Artiklen ender med følgende disclaimer:

B.T. er i dag blevet kontaktet af flere personer, der tager afstand fra Dan Rittos udsagn om, at Koranen direkte opfordrer til krig og terror mod ikke-muslimer. B.T. vil i den forbindelse gerne præcisere, at der alene er tale om en personlig opfattelse fra Dan Rittos side og at denne opfattelse står for Dan Rittos egen regning. Hans udsagn kan dermed IKKE tages som udtryk for hverken B.T.'s generelle holdning eller det faktiske indhold i Koranen.

Meningsmafiaen har atter slået til mod sandheden.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der er kun én løsning: Borgerkrig!

falkeøje

Thomas Bolding Hansen sagde ...

Tja, den er vel den mindst nødvendige løsning, hvad angår Danmark.

Hvad der sker i Tyskland, når der kommer muslimsk flertal i dette århundrede, og store dele af det muslimske flertal kræver sharia og omvendt de få områder med flertal af tysk befolkning kræver selvstændighed. Det er en anden sag, men Tyskland er også i en helt anden situation, end vi er.

Tina Petersen sagde ...

Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været en fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og efterlod intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, skal du kontakte doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +2347013499818 og også kontakte doktor Zuzu på Viber via +2347013499818